donderdag 19 september 2024

Donderdag 19-09-2024

Lekker naar de gym geweest en ook even gezegd dat ik volgende week niet kan

Ik ben blij dat ik weer studeer  het geeft me een hoop inzicht in de hedendaagse problemen

Dus ga ik weer na 17 jaar weer inzetten als bruggenbouwer  

Maar ik blijf wel mijn ongezouten mening houden

De is nog een projectje wat ik wil doen

Maar dat is op tot die genen

Ik heb haar lievelings Thee gehaald en de koektrommel gevuld

Zij heeft haar brievenbus gelegd dus heeft zij ook mijn brief gevonden dat ik haar wil helpen

Maar goed daar is vrij in om mee te doen wat ze wil maar het doet mij gewoon zeer om haar te zien lijden  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Donderdag 19-09-2024 Lekker naar de gym geweest en ook even gezegd dat ik volgende week niet kan Ik ben blij dat ik weer studeer  het geeft ...