vrijdag 13 september 2024

Vrijdag 13-09-2024

Heerlijk op gestaan zonder stress

Nog wel veel pijn van de bijwerkingen

Maar goed daar word aan gewerkt

Wel vandaag lekker genet werkt

Ik ben met mijn map wat ik te bieden heb als ervaringsdeskundige en mijn doos van Pandora

Want ik ga me weer richten op mijn hobby 

Mensen helpen en organisaties voorlichten over maatschappelijke mogelijkheden en oplossingen voor psychiatrische problemen

Ook heb iemands zijn lievelings thee gehaald  voor het geval dat ik ze weer tegen komt om ze uitnodigen en op weg te helpen maar ik heb ook een briefje bij haar in de bus gedaan

Waar zij hulp kan halen maar blijft altijd haar eigen keus   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Donderdag 19-09-2024 Lekker naar de gym geweest en ook even gezegd dat ik volgende week niet kan Ik ben blij dat ik weer studeer  het geeft ...