maandag 22 april 2024

Maandag 22-04-2024

Een heel leuk weekend gehad

Ook heb ik het laatste document voor mijn presentatie map gemaakt en ook op een op bestandje gezet

Ik ben weer gelukkig ik heb 4 sociale kaarten een voor maatschappelijk problemen , een met fondsen voor kinderen en mensen die in armoede leven 

Zelfs een voor mensen die gewoon particulier zijn en samen met een stel vrienden wat willen opzetten

Ook een voor begeleiding om weer aan het werk te gaan en omscholing 

Voor mensen die eenzaam zijn of aan de onderkant van de samenleving leven

Ook vragen lijsten online dat mensen serieus kunnen na gaan welke Psychische stoornis zij leiden en hoe ze de mee moeten omgaan 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn Afscheid Zo mijn trukendoos is leeg en dat heb ik geaccepteerd  Nadat een professor mijn vermoedens bevestig heeft Ik ga mijn dagen sli...